« Home | Αίσχος! » | Lift me up ;) » | Love ratings » | Lord... » | Führer » | In Excess » | Για-βατήριο γραφειοκρατία » | Á tout à l’heure, Astérix! » | You make me feel like I can fly, so high, E-LE-VA-... » | Cake-Never there » 

Τρίτη, Φεβρουαρίου 21, 2006 

"I need your understanding, I need your love...so much"

ΟΚ, έχω αγχωθεί.
Κάτι επιστολές για την εστία στο Αμβούργο στέκουν μια βδομάδα στο γραφείο και δεν τολμώ να κάτσω να τις μεταφράσω. Οι καθηγητές εδώ είναι άφαντοι, κι άμα τους βρίσκω "κάνουν νερά" για την αναγνώριση μαθημάτων.
Καμιά φορά με πιάνουν μικροπονάκια κι αναρωτιέμαι τι θα κάνω εκεί πάνω άμα με πιάσει κάτι. Και τι στο διάολο θα τρώω; Μακαρόνια με μακαρόνια;
Κι άμα φτάσω; Πού θα βρω εγώ Μητρώο στο πανεπιστήμιο για να μπω στο σπίτι; Με τις βαλίτσες απ' το αεροδρόμιο στο πανεπιστήμιο θα τρέχω;
Κι οι συγκάτοικοι; Γιατί κανείς τους δε στέλνει mail να γνωριστούμε(όπως έλεγα ένα μήνα τώρα ότι θα κάνω εγώ);

Ξέρω. Κάθε αρχή και δύσκολη, αλλά πάλι όλα καλά θα πάνε. Γιατί πρώτα απ' όλους το πιστεύω και το θέλω εγώ.
Μονάχα, να, είναι που οι μέρες πλησιάζουν και εγώ μόλις τώρα το βλέπω ότι ο Φλεβάρης σχεδόν μας τέλειωσε. Κι είναι η εμμονή του Πασά να μου μιλά για εισιτήριο, ενώ καλά καλά το δικό μου δεν το ΄χω κόψει.
Κι αυτά τα θλιβερά απογεύματα, υπνωτισμένη στο σπίτι, πώς θα τα πολεμήσω άμα γυρίσω που όλα πια θα'ναι αλλιώς (προς το χειρότερο);

Σςς...
Μη μου μιλάς, και στάσου πλάι μου. Αγκαλιά μου.

XAXAXAXAXAXAXAXAXAXA!

Φοιτητάκια!

(δεν έχω τίποτα άλλο να πω, πνίγηκες πάλι σε μια κουταλιά νερό)

Μην αγχώνεσαι! Ολα θα πάνε καλά. Τα άλλα κράτη είναι πιό οργανωμένα απο την Ελλάδα, απο το χεράκι παίρνουνε τους ξένους φοιτητές. Κουράγιο.

Έχοντας κάνει ξένος φοιτητής σε άλλο κράτος μπορώ να πω πως:

1) η οργάνωση είναι σχετική και συνήθως απρόβλεπτα χαοτική.
2) ναι με πήραν από το χεράκι. δεν μπορώ όμως με καμιά σιγουριά να σου πω που με πήγαν.

Δημοσίευση σχολίου

c'est moi:

  • I'm Ttallou
  • From
ttallou's blog profile