« Home | Leider... » | Requiem για έναν «έρωτα» » | Έλληνες πολύτεκνοι » | Περί επιστροφής... » | Where did i go wrong (and make it like this)? » 

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 21, 2005 

Φοβάμαι

Rec:"Ρόδες 2005, Δεν είναι ο κόσμος σου αυτός, αφιερωμένο..."


Δεν

είναι ο κόσμος σου αυτός
είναι διαφορετικός
σου 'χα πει μια νυχτιά,
θυμάμαι.

based on "Φοβάμαι" (
Ρόδες & Ελευθερία Αρβανιτάκη)

Και εγώ το ίδιο. Είμαι πολύ μόνος και είμαι ξανά στο μηδέν. Δε φαντάζεσαι πόσο... Πως θα ξαναχτίσω αυτά που τα έφτιαχνα τόσο καιρό και γκρεμίστηκαν μέσα σε τρείς ημέρες; Προσπαθώ να μαζέψω τα κομμάτια μου. Ο Θεός δεν κατοικεί πια στην καρδιά μου. Μπορεί ποτέ μάλλον να μην ήταν εκεί πραγματικά. Τι λες; Πως θα ξαναρχίσουμε;

@black pearl,

υποθέτω πως χρειάζεται μονάχα ελπίδα και πίστη σε μας, όχι σε άλλους.

Δημοσίευση σχολίου

c'est moi:

  • I'm Ttallou
  • From
ttallou's blog profile