« Home | Πουκάμισο » | Λευκωσία 1974-{1996-2001-2003-} 2005... » | Statistics [Pope is dead, baby, Pope is dead] » | Αναρχία » | Κυθρέα » | ΞΕΝΕΡΩΣΤΕ ΜΑΣ! » | Τώρα, εγώ να πάω στο φεστιβάλ κινηματογράφου; » | Η γιορτή » | «Ο Σαρκοζί δε μ’ αρέσει καθόλου, μιλά όπως το Χίτλ... » | Αυξήσεις, ε; Να! » 

Δευτέρα, Νοεμβρίου 28, 2005 

AEK είμαι...

Αλλά τα κωλόπαιδα δε μ’ αντιπροσωπεύουν.

Δε θέλω ούτε τους συνδέσμους τους, ούτε τα συνθήματά τους, αν πρόκειται στην παραμικρή ευκαιρία να αρπάζουν καδρόνια και να ρίχνουν μολότοφ.

Δεν πιστεύω στις συνωμοσίες που εμφανίζονται πάντα σαν άλλοθι. «Μας προκάλεσε η αστυνομία, μόνο εμάς προκαλεί». «Δηλαδή», να απαντώ, «τάσσεσαι με τους αλήτες που στην πρώτη πρόκληση τα σπάνε;». «Εγώ τι να κάνω; Το κράτος τους θέλει...Το σύστημα βολεύεται με τους αλήτες...».

Δε βολεύεται το σύστημα, πασά μου. Εσύ βολεύεσαι. Που αρνείσαι να παραδεχτείς ότι κάποιος που φορά το ίδιο κασκόλ με σένα και τις Κυριακές γεμίζει το γήπεδο μπορεί είναι τόσο ηλίθιος.

Ωραίοι είναι οι σύνδεσμοι όταν οργανώνουν εκδρομές κι όταν εφευρίσκουν συνθήματα. Αλλά μην ξεχνάς πως είναι πάντα σύνδεσμοι, και στην κακή στιγμή θα στηρίξουν το δικό τους παιδί, που τα ‘σπασε μεν, αλλά «ήταν σε άμυνα».

Φταίει η αστυνομία, που πάντα μας προκαλεί και πάντα είναι ανεπαρκής.

Και φταίει και το σύστημα, που υποθάλπτει τέτοιες σκηνές και ποτέ δεν τιμωρεί τους φταίχτες (των άλλων ομάδων).

Ξέρεις κάτι; Χέστηκα και για την αστυνομία και για το σύστημα. Εγώ μπορώ να κάνω κάτι για να σωθεί η κατάσταση;

Μπορώ. Να έχω ανοιχτά τα μάτια και να μη δικαιολογώ τους ενόχους.


ΥΓ: Και τώρα μου βρίσκεις «μελοδραματικά» τα εξώφυλλα που δείχνουν ωμές τις αλητείες τους. Τα χυδαία σου συνθήματα είναι ομορφότερα;

Τα σέβη μου στην “Sportime” που έθεσε μόνη της το soundtrack στο παρόν post: «Κάποτε θα ‘ρθουν» του Παύλου Σιδηρόπουλου (στχ. Λευτέρης Παπαδόπουλος, μουσ. Μίκης Θεοδωράκης).

ΥΓ2: «Ίσως ο Ντάνος Κρυστάλλης, γραμματέας αριστερής νεολαίας και ταυτοχρόνως πράκτορας μυστικών υπηρεσιών, να ήταν εκείνος που έδωσε το καλύτερο ψυχογράφημα των οπαδών του μύθου της συνωμοσίας. “Μετείχα σε διάφορες πολιτικές διαδικασίες, τις οποίες θεωρούσα από πλαστές έως υποτυπώδεις”, δήλωνε μετά τη σύλληψή του.“Πάντοτε στο μυαλό μου ήταν σχηματισμένο το είδωλο όπου οι μηχανισμοί και οι μυστικές υπηρεσίες καθόριζαν τα πάντα. Ήμουν, δηλαδή, σε ένα καθεστώς φοβίας και λατρείας, ταυτόχρονα, για την εξουσία” ».

[Νικήτας Λιοναράκης 2001: Οι συνέπειες του «γατόσκυλου» (Αθήνα: Εκδόσεις Παπαζήση)]

ΠΑΕ ΑΕΚ
Original 21
aek news
Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία
Ένωση Ποδοσφαιρικών Ανωνύμων Εταιριών

c'est moi:

  • I'm Ttallou
  • From
ttallou's blog profile